
De 4 vigtigste ting, du skal huske, når du laver en hjemmeside
De 4 vigtigste ting, du skal huske, når du laver en hjemmeside Vidste du, at langt de fleste af dine kunder beslutter sig for, om de skal handle hos dig baseret på det indtryk, de får af dig på internettet? De tjekker måske din profil på sociale medier, googler...
Her er opskriften på, hvordan du nemt skriver et blogindlæg, der bliver et hit
Når du skal skrive et blogindlæg, som andre end din mor og far vil læse, er der nogle ting, du skal have styr på. Og ja, det er ikke noget, man gør med venstre hånd. Hvis ikke du kender metoderne til at skrive blogindlæg, tager det både tid, og det kan være svært. Men...
3 nemme tricks til at skrive en overskrift, der får din læser til at klikke
Overskriften til dit blogindlæg er det element, som har allerstørst betydning for hele dit indlæg. Det gælder selvfølgelig også andre tekster end kun blogindlæg. Én ting er at skrive hamrende godt indhold til en hjemmeside, et nyhedsbrev eller et blogindlæg, noget...
Referencer koster ikke noget, men de er guld værd
Får du spurgt om referencer og feedback? Jeg gør det kun meget sjældent. Men nu skal det den ondelyneme være løgn! Gode referencer er guld værd, for når nogen vælger at anbefale et produkt eller en virksomhed, så sætter de deres eget ry på...
Ændringer på Facebooks firmasider: Hvad skal du bruge dem til?
Facebook har lanceret nogle ændringer på deres firmasider, men hvad går de egentlig ud på? Anmeldelser Facebook har gjort det lettere for folk at lave en anmeldelse på en firmaside. Det betyder: At dine kunder hurtigt kan lægge en anmeldelse af dit firma At...
[Guide] Skabeloner til at skrive overskrifter på sociale medier
Jeg har støvsuget nettet for at finde nogle af de bedste skabeloner til at skrive overskrifter til sociale medier. Og vupti: Her er de danske skabeloner til dig: Sådan får du det, når du [gør X] Gør du [X], som du burde? Her er grunden til, at du...

Tak fordi du kigger forbi!
Du er her sikkert, fordi du også godt kan lide at nørde med tekst, kommunikation og markedsføring.
Måske leder du efter svaret på noget specifikt, eller måske er du i gang med en overspringshandling og driver lidt rundt på nettet og er tilfældigvis havnet her.
Uanset hvad, så er du hjerteligt velkommen, og jeg håber, du nyder turen rundt i min verden 🙂
Jeg er altid frisk på at udvide mit netværk, så hvis du har lyst, er du velkommen til at connecte på LinkedIn.