Ydelser

Søger du en freelance tekstforfatter til at skrive dine reklametekster, eller leder du efter en, der kan hjælpe dig med din samlede kommunikation og markedsføring, så er du landet det rigtige sted.

  • Du kan få klaret en enkelt opgave, fx et nyhedsbrev eller teksterne til din brochure.
  • Du kan få fast hjælp til din markedsføring, fx 20 timer om måneden.
  • Du kan få support til et større projekt, fx en udstilling eller en produktlancering, hvor jeg står for hele planlægningen.

Uanset hvad, så er jeg sikker på, at du ikke vil fortryde det.

Tekst til hjemmesider

Din hjemmeside er et af dine vigtigste midler til at ramme nuværende og potentielle kunder på. Derfor er det vigtigt, at din hjemmeside er spækket med interessant indhold, som fastholder læseren på din side.

Annoncer

Med en annoncetekst får du en klar tekst. Annoncen promoverer din ydelse eller produkt ud fra den værdi, det giver kunden. Og teksten er holdt i den tone og stil, som karakteriserer lige præcis din virksomhed.

Kommunikations- rådgivning

Du får sparring og rådgivning til din virksomheds kommunikation og markedsføring ud fra de behov, som netop din virksomhed har.

Vi tager afsæt i de udfordringer, du står overfor, at vi prioriterer, hvad du får mest ud af at bruge resourcer på.

Brochurer & Flyers

Brochurer kan både være en overordnet introduktion til din virksomhed og dine produkter, men den kan også være en mere detaljeret produktbrochure.

Uanset hvad, så skal teksten i dit salgsmateriale hjælpe kunderne i deres købsbeslutning .

Kommunikations- strategi

I en kommunikationsstrategi sætter du rammerne for, hvad du vil kommunikere om din virksomhed og dine produkter.

Du definerer, hvad du vil opnå med din kommunikation og ikke mindst, hvordan du vil opnå det.

Kundecases

“Hvis andre siger, at det er godt, så passer det .” Det kaldes socialt bevis, og inden for markedsføring er det et velkendt værktøj.

En kunde tror nemlig på, at et firma eller et produkt er godt, hvis andre (som vi kan relatere os til) siger god for det. Og derfor er kundecases et stærkt middel, som kan bruges på både hjemmesider, i nyhedsbreve og brochurer.

Nyhedsbreve og e-mailkampagner

I nyhedsbrevet kan du holde tæt kontakt med dine kunder. Men det kræver, at teksterne i dit nyhedsbrev er vinklet, så det er interessant kunderne.

90% af alle nyhedsbreve er skrevet ud fra, hvad firmaet synes er interessant og ikke ud fra, hvad kunderne synes er interessant. Netop den detalje afgør, om kunden læser dit nyhedsbrev, eller om han sletter det, når det lander i indbakken.

Pressemeddelelser

Formålet med en god pressemeddelelse er kort sagt, at en journalist skal vælge at bringe din historie frem for nogle af de andre, de får ind i deres indbakke. Og du kan være stensikker på, at en pressemeddelelse, der kun handler om egenskaber og ‘features’ er den lige vej til papirkurven. Lige som i al anden kommunikation, skal også en pressemeddelelse vinkles, så den handler om, hvilken forskel det gør for modtageren; hvilken værdi produktet har for kunden. Det er dét, der afgør, om det er din pressemeddelelse, der bliver bragt i avisen.

E-mail automation

E-mailkampagner kan blive din allerbedste sælger. Så enkelt er det.

Faktum er nemlig, at du kan nå rigtig langt med e-mails, og at det til og med er en billig måde at markedsføre sig på.

Måske er du allerede begyndt med e-mailmarkedsføring, og er klar til at tage næste skridt med e-mail automation.

Sociale medier

Her gælder det om at være med! Gå efter at lave hyppige opdateringer med stort og småt fra hverdagen, hvor du viser den uformelle side af din virksomhed.

Korte tekster, billeder og videoer er det, du skal bruge her.

Kontakt

Hvis du vil i kontakt med mig, kan du finde mig på kontorfællesskabet Isfabrikken (der godt nok ikke længere holder til i byens gamle isfabrik...).

Her deler jeg kontor med blandt andet Anne Birk Design, Karstensen Fotografi, ShopSign, U-Zone, Karbech og Malene Hald.

- Og du er altid velkommen til at komme forbi til en kop kaffe.

PRAM KOMMUNIKATION
Riddergade 1A, 2. sal
4700 Næstved
Email: kontakt@pramkommunikation.dk
Telefon: 27 14 97 13
CVR 38671731

Birgitte Pram, tekstforfatter og kommunikationsrådgiver
FORSIDE  -  YDELSER  -   OM  -  REFERENCERKONTAKT

© Copyright PRAM KOMMUNIKATION 2017